luni, 21 noiembrie 2016

Tabără de Colinde



„Voiam un alt Crăciun, ştiam că acolo [la Oașa] nu există televizor, nu există supermarket-uri şi agitaţia oraşului, nu există nimic din ce alcătuise Crăciunul meu de până atunci. Voiam să trăiesc Crăciunul lor, nădăjduind că voi găsi ce lipseşte Crăciunului meu. În sfârşit schimbam locaţia, schimbam oamenii din jurul meu, schimbam timpul, dar de fapt încet toate astea mă schimbau pe mine. După atâta visare am aflat în sfârşit că un Crăciun deplin este de fapt un Crăciun în Biserică. Am aflat ce lipsea Crăciunului meu pentru a fi întreg...” 

Vino și tu la Oașa ca să trăiești Crăciunul în mod deplin!

În perioada 21-28 decembrie 2016 se va desfășura Tabăra națională de colinde de la Mânăstirea Oaşa (jud. Alba) şi Schitul Sf. Ioan Evanghelistul (jud. Mureș) – metocul Mânăstirii Oașa.

Această tabără se diferențează de celelalte tabere în sensul că este strict o tabără de colinde. De aceea este obligatoriu ca cei care se înscriu să aibă voce și să poată cânta.

Selecția finală se face înainte de tabără, în funcție de aptitudinile muzicale, de prezența la repetiții, interes și disciplină. Este posibil să apară schimbări chiar și în ultimele zile înainte de tabără, în caz că se va retrage cineva.

Orice tânăr care a absolvit liceul și este până în 30 de ani poate participa. Numărul de locuri este limitat. Cazarea și masa sunt asigurate pe toată durata taberei.

Criteriile de selecție:
• prezența la repetiții;
• disciplina din timpul repetițiilor și implicarea activă;
• aptitudinile muzicale (ureche muzicală, voce);
• participarea la activitățile Ligii Studenților din Timișoara;
• au prioritate studenții, cei care nu au mai participat în această tabără și persoanele care stau pe toată durata taberei.

Repetițiile vor avea loc în luna noiembrie două zile pe săptămână, la Universitatea de Vest Timisoara:
• marți, la ora 20.00, în sala 204;
• joi, la ora 20.00, în amfiteatrul A11.

În decembrie, dacă vei dori, poți să ni te alături în concertele pe care le vom avea în preajma Crăciunului și la Alba-Iulia de 1 decembrie.

Te așteptăm!

Contact:
Elena - 0721.615.948; 0740.023.748
Alina - 0727.953.130

text: Mihaela Minciună
© foto: Ilarion Moga